недела, 14 февруари 2010

long time no see!

хммм....по подолго време, I'm here!
после 3 години животно искуство, талкање низ просторов и времево, користење на енергијава, вложување и трошење на емоцииве....еве ме пак!
кога се решив да го создадам блогов (пред 3 години), приоритетно ми беше да биде забавен.
од таа причина ги оставам моите стари и први постови да си живееат на блогов, не ги бришам за да ме потсетуваат на едно поинакво време, по малку наивно но, искрено во радоста! едно шарено време, шашава фаза!
продолжувам со блогов....II фаза.
три четири пати правам пиши бриши, внимателно одбирам зборови, склопувам реченици за да се објаснам темелно што се’ сакам да кажам во идниве постови!
очигледно дека многу работи ме испровоцирале за да пишувам, но, има едно заедничко за сите нив, тоа е вистината,....која ќе следи во секој следен пост!
ко за прв пост после толку време....и со оглед на тропразничниов ден денес =] да си направам ќеиф со топ песниче и ѕверско спотче!

еден од моите најомилени спотови ever а, плус ги гледав Аир во живо во Белград на X.II.MMX и лично и одговорно тврдам дека се ултра квалитетни музичари!

AIR (amour imagination reve) How does it you make you feel?! =]

1 коментар:

bluessence рече...

Јееееее! :))) Vesna is back in town!!!

После еден ваков охрабрувачки интро-пост за најава, во очекување сум на следниот, со вистинска приказна :)))